Under fredagseftermiddagen samlades treorna på Marks gymnasieskola för den årliga studentbalen. Eleverna gick traditionsenligt på ”catwalken” inför åskådarna som hade samlats utanför skolan. Därefter avgick bussarna mot kvällens festlokal.
Markbladet var på plats och fotade alla par. Se bilderna här ovan.