HORRED Vid 13:30-tiden inkom larmet till SOS. Enligt de första uppgifterna handlar det om en singelolycka på väg 41 i Horred, vid utfarten från Mejerivägen.
– Det är en singelolycka, en personbil som har kört in i ett träd. Bilen ska inte vara på vägen, men framkomligheten på platsen är oklar i och med att räddningstjänsten är framme, samt att ambulans och polis är på väg, säger Konstantina Sarigiannidou, teamledare på SOS Alarm.
Trafiken påverkas inte på platsen och föraren av bilen tas hand om i nuläget.
– Vi omhändertar personen i väntan på ambulans. Det är inget stopp i trafiken, säger Jonas Myrén, vakthavande befäl vid räddningstjänsten.