ÖRBY Vid 10.45 på lördagen kom ett larm om en trafikolycka på 156:an i höjd med Örby.
Det är en motorcykel och en bil som har krockat. Motorcyklisten for ner i diket efter krocken.
Räddningstjänst, ambulans och polis kallades till platsen. Två personer var inblandade och båda var vakna och talbara, enligt polisen.
Vägen var delvis avstängd under arbetet.
Artikel kan uppdateras.